Måns Zelmerlöws naken-jakt efter pengar

Hur långt är du beredd att gå för att tjäna stålar? 
Måns Zelmerlöw verkar inte ha några som helst gränser. 
Nu rider artisten naken runt på en häst i reklamsyfte.

Stoppa PressarnaFå obegränsad tillgång till allt:Få obegränsad tillgång:

Jonathan Johansson

| 2019-09-07 kl 09:05 |

ProvaPremium

Nygifte Måns Zelmerlöws, 33, bröllop i Kroatien gick sannolikt på en bra slant.

Kanske är det så att artisten, vars sångkarriär varit lite haltande de senaste åren, känner att han behöver en extra slant till hushållskassan? I vilket fall verkar Måns Zelmerlöw redo att göra det mesta för pengar.

Bild 1 av 10

Måns Zelmerlöw gör reklam för ett nätapotek genom att rida naken på en häst.
Bild 2 av 10

Musikvideon marknadsför ett bolag där Måns Zelmerlöw är delägare.
Bild 3 av 10

Men frågan är om Måns nu inte tagit sig vatten över huvudet.
Bild 4 av 10

Experter i branschen skrattar när de ser videon och konstaterar att Måns verkar göra allt för pengar.
Bild 5 av 10

Mycket tyder på att Måns är en exhibitionistisk man. Han har visat upp sig naken flera gånger.
Bild 6 av 10

Här viker han ut sig i gaytidningen Gay Times.
Bild 7 av 10

Måns gifte sig nyligen med kärleken Ciara.
Bild 8 av 10

Här poserar Måns i reklamfilmen. Det är oklart vad hästen tyckte om inspelningen.
Bild 9 av 10

Enligt våra källor i kändisvärlden är Måns Zelmerlöw inte sen med att exponera sitt ansikte i utbyte mot produkter.
Bild 10 av 10

Vi får hoppas att Måns fick bra betalt då reklam av den här sorten kan riskera att ens personliga varumärke sjunker som en sten på djupt vatten.

I en reklamkampanj för nätapoteket MEDS tvingas man nu se Måns Zelmerlöw gulla med djur i ett stall, välta däck på en åker och rida omkring helt naken på en häst.

Samtidigt sjunger han en PR-sång om företaget i fråga. Filmen är klippt som en musikvideo och varar i flera minuter.
– Och det är ändå många scener som inte kom med! Skämt åsido har vi gjort en film som driver med alltifrån Måns kärlek till MEDS till olika reklamklyschor. Vi är en utmanare i branschen och vill sprida lite glädje med vår kommunikation, säger Marika Baltscheffsky, marknadsdirektör på nätapoteket till tidningen Resumé.