Bianca Ingrossos oväntade koppling till klockmiljardären

Nu ska hon bli Big in Japan.
Bianca Ingrossos sminkmärke ska erövra Asien.
Till sin hjälp har den framgångsrika influencern en ung klockmiljardär.

Stoppa PressarnaFå obegränsad tillgång till allt:Få obegränsad tillgång:

Jennifer Erixon

| 2020-09-22 kl 10:06 |

ProvaPremium

Bianca Ingrossos, 25, framgångar fortsätter. Nyligen tjänade hon 60 miljoner kronor på ett bräde när hon sålde en del av sitt ägarskap i sminkmärket Caia Cosmetics. Influencern startade bolaget för ett- och ett halvt år sedan och det är redan värderat till 400 miljoner kronor.

Bianca sålde en del av sin andel i bolaget till ett riskkapitalbolag som vill föra ut märket på flera europeiska marknader. Men Bianca nöjer sig inte med det. Hon vill erövra världen.

Bild 1 av 6

Bianca Ingrossos sminkmärke ska lanseras i Asien med hjälp av klockmiljardären Filip Tysander.
Bild 2 av 6

Bianca Ingrosso får ett fint stöd av sin pojkvän Phillipe Cohen men när det kommer till affärer sköter hon sig själv.
Bild 3 av 6

Bianca Ingrosso slutade blogga på grund av alla hatiska kommentarer och showen i Globen blev hennes sista podcast. Nu satsar hon på Youtube istället.
Bild 4 av 6

Bianca Ingrossos annons för sitt sminkmärke fälldes för att ha varit sexistisk.
Bild 5 av 6

Bianca Ingrosso brydde sig dock inte om fällningen och hennes marknadsföring fungerar uppenbarligen.
Bild 6 av 6

Nu ska hennes sminkmärke lanseras i Asien med hjälp av klockmiljardären Filip Tysander.

Nu inleder realitystjärnan ett samarbete med den unge klockmiljardären Filip Tysander, 35, som startade världssuccén med klockmärket Daniel Wellington som omsätter 2,6 miljarder kronor.
– De approcherade oss och ville köra Caia i Asien – och då var det svårt att tacka nej, säger Bianca Ingrosso, rapporterar ekonomisajten Breakit.