Bianca Ingrosso i familjebråk efter miljonaffären

Bianca Ingrosso har precis genomfört en storaffär och blivit stenrik.
Influencern drog in 60 miljoner kronor på ett bräde.
Men pengar ger inte automatiskt lycka – nu avslöjar realitystjärnan att hon hamnat i bråk med familjen.

Stoppa PressarnaFå obegränsad tillgång till allt:Få obegränsad tillgång:

Johan Bergström

| 2020-07-23 kl 12:37 |

ProvaPremium

Bianca Ingrossos, 25, framgångar är nästintill osannolika. Stoppa Pressarna rapporterade nyligen att influencern tjänat osannolika 60 miljoner kronor på en enda affär.

Bianca har sålt en del av sitt sminkföretag Caia till ett riskkapitalbolag som nu vill expandera affärerna utomlands. På bara ett- och ett halvt år har Caia sålt över 600 000 produkter och man omsätter drygt 55 miljoner kronor per år.

Bild 1 av 6

Bianca Ingrosso tjänar 60 miljoner kronor på ett bräde. Nu berättar influencern att hon har hamnat i bråk med familjen.
Bild 2 av 6

Normalt sett brukar Bianca mest bråka med pojkvännen Phillipe Cohen men nu har hon rykt ihop med sin familj.
Bild 3 av 6

Bianca känner sig pressad, hon upplever att de andra familjemedlemmarna aldrig blir nöjda.
Bild 4 av 6

Bianca Ingrosso är Sveriges mest framgångsrika influencer med en omsättning på över 34 miljoner kronor.
Bild 5 av 6

Bianca har sålt en del av sitt sminkföretag Caia för 60 miljoner kronor, det var sminkbolaget som hamnade i bråk efter att företagets reklam ansågs sexistisk.
Bild 6 av 6

Bianca Ingrosso tror själv att det är hennes spiral och hormoner som ligger bakom alla bråk, samtidigt kan hennes stora förmögenhet på över 100 miljoner kronor skapa spänningar och avundsjuka.

Realitystjärnan äger fortfarande andelar i bolaget och har samtidigt fått 60 miljoner kronor, dessutom omsatte hennes sociala medier över 34 miljoner kronor förra året och gav en hisnande vinst på 27 miljoner kronor.

Ända sedan det stora genombrottet i ”Wahlgrens värld” i oktober 2016 har Bianca Ingrosso varit en stjärna och för varje år har hon tjänat mer och mer pengar. Det innebär att den framgångsrika influencern numera är med marginal är god för mer än 100 miljoner kronor.