Livsförändring

Chris O’Neills sorgliga besked från Florida

Det finns ingen återvändo.
Chris O’Neill måste ge ett sorgligt besked till sina vänner.
Amerikanen har inget val.

Stoppa PressarnaFå obegränsad tillgång till allt:Få obegränsad tillgång:

Ishana Amiri

| 2024-01-15 kl 05:57 |

ProvaPremium

Chris O’Neill, 49, får ofta kritik för att han inte tycker om Sverige och Stockholm. Amerikanen verkar vantrivas i sin hustrus hemland.

I vissa avseenden är kritiken faktiskt orättvis – Chris O’Neill har haft en kosmopolitisk uppväxt och finansmannen är van att röra sig och bo över hela världen i olika metropoler.

Bild 1 av 8

Nu tvingas Chris O'Neill lämna ett sorgligt besked till sina vänner i Florida. Amerikanen har inget val.
Bild 2 av 8

Det har varit mycket bekymmer med Chris O'Neill genom åren.
Bild 3 av 8

Prinsessan Madeleine kunde glädja sig åt att Chris O'Neill följde med till New York och galamiddagen med Childhood Foundation och för en gångs skull såg amerikanen riktigt stilig ut.
Bild 4 av 8

Chris O'Neill verkar vantrivas i offentliga sammanhang.
Bild 5 av 8

När det vankas fest kommer han dock och då drar han på smilbanden.
Bild 6 av 8

Chris och Madeleine på restaurang med ett annat par. Man hade fått ett lite avskilt bord på Sturehof. Allt för att skygge Chris ska kunna slappna av och ägna sig åt sitt stora intresse, mat och dryck.
Bild 7 av 8

Prinsessan Madeleine och Chris O'Neill såg inte ut att ha det så trevligt på Victoriadagen.
Bild 8 av 8

Chris O'Neill och prinsessan Madeleine firade jul i Sverige, snart ska det flytta hit är tanken.

Då är det faktiskt mänskligt och inte så förvånande att han tycker Stockholm är en provinsiell avkrok i ett kylslaget hörn av Europa.

Sorgligt besked

Chris O’Neill föddes i London och under sin uppväxt har han bott både i Österrike och Tyskland.

Dessutom var han elev på den exklusiva internatskolan Institut auf dem Rosenberg i Schweiz, och han har även studerat på prestigefulla skolor i London och USA.

Som bäst verkar han faktiskt trivas i sin födelsestad.