Nya sveket mot Blondinbella

Blondinbella lämnas på nytt. 
Nu överges hon av trogna medarbetaren som hjälpt henne bygga skönhetsimperiet.
Nu måste Isabella Löwengrip rädda det som räddas kan.

Stoppa PressarnaFå obegränsad tillgång till allt:Få obegränsad tillgång:

Pedro Sanchez

| 2018-08-02 kl 05:12 |

ProvaPremium

I fyra år har Lina Thunberg, 23, varit en stor del i Isabella Löwengrips, 27, bygge av skönhetsimperiet som bär hennes namn.

Som försäljningschef på kosmetikamärket Löwengrip har Lina Thunberg arbetat med kampanjplanering för fysiska butiker och e-handel, samt uppbyggandet av varumärket Löwengrip på Amazon i Tyskland, Storbritannien och USA. 

Bild 1 av 8

Nya sveket mot Blondinbella. Ännu en nyckelmedarbetare överger hennes kosmetikaföretag.
Bild 2 av 8

Lina Thunberg lämnar väninnan Blondinbella efter att ha varit med och byggt upp kosmetikaföretaget under fyra år.
Bild 3 av 8

Blondinbellas skönhetsföretag omsätter 45 miljoner kronor per år och växer stadigt.
Bild 4 av 8

Blondinbella skyddades av en livvakt (till vänster i bild) när hon besökte Almedalen i somras.
Bild 5 av 8

Blondinbella har stora ambitioner och arbetar stenhårt.
Bild 6 av 8

Blondinbella var en av de första i Sverige som konsekvent började arbeta med sin blogg professionellt.
Bild 7 av 8

Blondinbella är en av Sveriges största influencers.
Bild 8 av 8

Isabella Löwengrip är singel igen, romansen med Hampus Jarlbo blev kortvarig.

Lina Thunberg är en nyckelmedarbetare för Blondinbella, hon har även suttit med i ledningsgruppen och haft personalansvar över olika team.

Den unga talangen började jobba på Löwengrip direkt efter gymnasiet och har sedan dess varit med på succéresan som gått från noll kronor till en omsättning på 45 miljoner kronor förra året.

Men nu lämnar hon Blondinbella. 

 Anledningen: Lina Thunberg ska bli ny affärsutvecklingschef för Facebook-byrån Ingager.

– Jag har i flera år jobbat väldigt brett inom sälj och med fokus på ett och samma varumärke. Därför känns det både roligt och spännande att gå in på ett snävare område men samtidigt ha insikt i fler, säger Lina Thunberg i en kommentar, skriver branschtidningen Resumé.